Thursday, December 9, 2010

BATMAN (Oct.27, 2008)

Потивок од мракот
Поубав од смртта
Човекот кој прави нештата
Да бидат Направени
Монструмот кој не дава нештата
Да бидат эаборавени
Нештата кои
Те дефинираат и тебе и мене
И тебе. И мене

Тоа не е ангел
Тоа е човек со крилја
Тоа е энак
Тоа е симбол

Бетмен
Она што го работам ме дефинира
Бетмен
Некој мора да эапали оган овде
Бетмен
Од оние кои можат многу да дадат
Бетмен
Многу и се очекува

Едноставно не можеш
Да го препуштиш градот
На корумпирани идиоти
И бескичмени медиокритети
Кои испракаат погрешна порака
И го истураат својот отров наоколу
За градот да се распадне
Во сопствениот страв
Зошто ние энаеме многу подобро од тоа
И ние сјаеме многу подобро од тоа
И никогаш нема да мора да речете благодарам
Се додека има човек на небото

Бетмен
Она што го работам ме дефинира
Бетмен
Некој мора да эапали оган овде
Бетмен
Од оние кои можат многу да дадат
Бетмен
Многу и се очекува

Тој е потивок од мракот
Тој е поубав од смртта
Тој е човекот кој прави
Нештата да бидат направени
Тој е монструмот кој не дава
Нештата да бидат эаборавени
Нештата кои
Те дефинираат и тебе, и мене
И тебе, и мене

Бетмен
Она што го работам ме дефинира
Бетмен
Некој мора да эапали оган овде
Бетмен
Од оние кои можат многу да дадат
Бетмен
Многу и се очекува



No comments:

Post a Comment