Monday, December 26, 2011

Mirko Popov. Albumi Na Godinata. 2011




01. Aleksandar Pejovski / Diskreiranje Mantra [pmgrecordings]
02. Planningtorock / W [dfa]
03. Rebolledo / Super Vato [comeme]
04. Destroyer / Kaputt [merge]
05. Dale Cooper Quartet & The Dictaphones / Metamanoir [denovali]
06. Elite Gymnastics / Ruins [psychedelic surf club]
07. Aerea Negrot / Arabxilla [bpitch control]
08. Beastie Boys / Hot Sauce Comitee Part Two [capitol]
09. Brian Eno / Drums Between The Bells [warp]
10. Seefeel / Seefeel [warp]





3 REIZDANIJA KOI MORAM DA GI NAVEDAM, POSHTO BI SE NASHLE U TOP 10 DEFINITIVNO KO NE BI BILE REIZDANIJA:

01. Disco Inferno / The 5 E.P.'s 1992-1995 [one little indian]
02. Ruins / The Art Dance (on cassette 1983) [clone]
03. Social Climbers / Social Climbers 1981 [hobo/drug city]

1 comment:

  1. Кога аплицирав за заем за купување на мојата зграда како сопственик на мал бизнис во тешка ситуација, конвенционалните банки рекоа дека не можат да ми помогнат. Г-дин Педро, службеник за заеми, седна со мене, ја слушна мојата ситуација и одлучи дека вреди да искористам шанса. Еве сме 3 години подоцна и штотуку го обновив кредитот на уште 7 години. Не можев да ја купам мојата зграда без помошта на г-дин Педро и засекогаш ќе им бидам должен што ми дадоа шанса кога никој друг не би ја направил“.
    Ќе ви препорачам да контактирате со службеникот за заем, г-дин Педро за информациите подолу, доколку ви треба финансиска помош.
    Е-пошта и разговор: +1 863 231 0632 pedroloanss@gmail.com

    ReplyDelete